Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 7006 ggr
LaSadie
4/1/11, 9:16 PM

Vilken karaktär tycker ni minst om?

Eftersom vi har en tråd med den karaktär vi tycker mest om så tycker jag det är intressant att veta vilken man tycker minst om?

Annons:
LaSadie
4/1/11, 9:17 PM
#1

Jag har svårt för Neville Longbottom… tycker han är jobbig…

har inga problem med Malfoy Skrattande Han gör så att Harry's karaktär är ännu bättre, perfekt motpol Skrattande

chade
4/2/11, 10:44 AM
#2

Dolores Umbridge.. Hon är ond rakt igenom och tror att hon kan göra vad hon vill, när hon vill. Blir sur och på dåligt humör så fort hon nämns i böckerna, haha.

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Glimfeather
4/2/11, 12:21 PM
#3

Jag tycker Hagrid är tråkig!

[Ebfotograf]
4/2/11, 12:33 PM
#4

Umbridge, jag hatar henne. När man ser henne i filmen eller läser i böckerna om henne så kommer "killer instinct"

pebb
4/2/11, 6:42 PM
#5

Umbridge helt klart!! Avskyr hennes sätt!

RuiXue
4/3/11, 1:39 PM
#6

Umbridge och Gyllenroy Lockman! Usch för de två!

Jennie


Annons:
chade
4/3/11, 1:52 PM
#7

Jaaa gyllenroy ja! usch Skrikandes

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Ponnykanin
4/10/11, 5:00 PM
#8

Håller med, Lockman och Umbridge!:/

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

CaithSith
4/25/11, 11:36 PM
#9

Rita Skeeter och alla hennes lögner har jag varit irriterad på sen början av böckerna.. Samt umbridge såklart.

I filmerna stör jag mig på Ron, tycker han är så dumdryg på nåt sätt…

RuiXue
4/26/11, 12:19 AM
#10

Å jisses, hur kunde jag glömma Rita Skeeter!Förvånad Den hemska satmaranSkrikandes

Någon mer än jag som ofta råkar läsa Rita Sk*ter?Tungan ute

Jennie


[Havsmussla]
4/27/11, 3:04 PM
#11

Jag gillar inte Cornelius Fudge, men står ut med honom. Jag står knappt ut med Rita Skeeter och Gyllenroy Lockman. Professor Umbridge däremot tål jag helt enkelt inte.

CaithSith
4/27/11, 3:14 PM
#12

Det märks att rowling är bra på karaktärer, verkar som alla får samma hatkänslor till ungefär samma personer… Glad

euphoria
4/27/11, 10:45 PM
#13

Kul att ingen har nämnt Voldemort än ;)

Annons:
LaSadie
4/27/11, 10:55 PM
#14

utan honom, ingen story Flört

Twixxie
4/28/11, 11:33 PM
#15

Jag tycker fruktansvärt illa om Lockman! Det värsta jag vet är såna dryga "jag kan allt" personer och hur han misstolkar Harry o näe usch. Det tycker iallafall jag! ;)

chade
4/28/11, 11:50 PM
#16

ja just.. rita skithus.. usch.. pappa malfoy har jag inte så mycket glatt för heller kom jag på haha

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Azmaria
5/1/11, 2:04 PM
#17

jag gillade inte så mycket Fleur. Inte för att jag stör mig på att hon är från Frankrike eller något(jag studerar ju franska själv så XD) Men jag gillar inte direkt hennes beteende i boken. Den var hmm..hur skall jag säga det? snobbig?. Näe..hon föll mig inte direkt i smaken med andra ord. i fjärde boken var hon okej, men senare i sjätte och sjunde boken blev hon bitter för mig.

;/

Make Pasta not War, Vee~

Bellabong
5/8/11, 3:41 PM
#18

Jag vet inte varför, men jag gillar inte Ginny, varken i filmerna eller böckerna. Hon är tråkig och inte en bra match till Harry. :P Har har liksom ingen direkt personlighet, utan är bara "rons lillasyster" :)

LaSadie
5/8/11, 3:43 PM
#19

#18 Instämmer faktiskt… hon är ingen sprudlande personlighet…

Bellabong
5/8/11, 3:48 PM
#20

19# haha nä precis

Annons:
[hehlenaaa]
5/22/11, 8:04 PM
#21

Jag var tvungen att tänka efter ett bra tag innan jag visste vad jag skulle svara på denna. Jag tror inte det finns någon jag ogillar, men samtidigt finns det några jag stör mig på. Som t.ex Fleur och Cho Chang.

CaithSith
5/23/11, 2:14 PM
#22

Ja, när cho chang skvallrade blev man ju hyfsat irriterad på henne!

chade
5/23/11, 3:45 PM
#23

#22 det är väl chos kompis marietta som skvallrar och får massa blämmor i ansiktet? o:

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[hehlenaaa]
5/23/11, 3:55 PM
#24

I filmerna tror jag att det är Cho som skvallrar, dock under påverkan av veritaserumet, men i böckerna är det nog kompisen. Men jag ogillar henne av andra anledningar också:)

chade
5/23/11, 3:57 PM
#25

ah okej! :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Wand
5/26/11, 1:59 PM
#26

Det är lite kluvet, det där. I filmerna så tycker jag minst om Hermione tror jag, mest för att de har gjort hennes karaktär mer som en besserwisser och översittare i mina ögon(i böckerna älskar jag henne, så no hard feelings alltsåååå) men i böckerna ogillar jag nog… Cho allra mest. Förutom typ Voldemort.. men det är väl självklart?!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

chade
5/26/11, 5:31 PM
#27

#26 ja jag måste hålla med dig lite där om hermionei filmerna.. hon är inte alls som man tänker sig i böckerna.. i filmerna tycker jag att hon verkar nervös över vad hon än säger, hon pratar liksom.. snabbt och nervöst, lite jobbigt :P men i böckerna gillar jag henne som sagt massa…

Lucius Malfoy gillar jag också grymt lite

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Annons:
Wand
5/31/11, 9:35 AM
#28

#27 Ja, exakt så. Och hon är så uppenbar med alla sina uttalanden. 
Som t.ex när Harry hör röster i slottet, och frågar "vem sa det där?" och Hermione svarar "Ingen sa något, Harry…." Finner sådana småsaker hemskt jobbiga, och så jobbig är hon inte i mitt huvud i böckerna!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

ChristineL
5/31/11, 10:12 AM
#29

Jag vet inte om jag ogillar någon, för alla gör sin beskärda del av storyn, men klart att jag stör mig på Lockman, Umbridge och Skeeter, men de är charmiga på sitt sätt ;)

EmoSasuke
6/9/11, 4:55 AM
#30

Jag HATAR Umbrige (j*vla satmara! USCH!), och Lockman och Skeeter. >:( Och Slingersvans! J*vla creep! Förråder sina vänner och allt det äcklet! >:(

~Master and Monster~

-Welcome to the nine circles of Hell. Which one do you belong to?-

Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…

MiniAndMe
6/9/11, 7:19 PM
#31

Uääh, Umbridge. Vem kan gilla henne egentligen. Gillar inte Cornelius Fudge heller. Fegis. Skrikandes

Tjaa… Snape ser så äcklig ut. Han gillar jag inte. Bara i sista boken… :)

Och Voldemorts orm. Hon är sååå läskig! Jag vet inte. Okej, det är en orm. Ingen person direkt. Men hon verkar såå… Hmm. speciellt för att hon är Voldies såklart. :)

(Jag är inte rädd för ormar egentligen…)

[Sniff]
6/9/11, 8:24 PM
#32

Njaa… Jag ogillar de karaktärer man "ska" ogilla, men en del är så irriterande och jobbiga att jag nästan gillar dem. Som Umbridge. Det är som så kul att höra hur hemsk hon är… Oskyldig

 Och utan alla de dåliga skulle det inte bli någon historia, alla är viktiga och behövs.

LaSadie
6/9/11, 8:46 PM
#33

Nä Umbrigde gav mig vilja att hoppa på tvskärmen och banka skiten ur den… inte ofta jag får det, hon och Andreas Carlgren är de som får stoltsera med det.

[pankakan]
7/21/11, 5:03 PM
#34

Gyllenroy Lockman helt klart! första halvan av andra boken kände jag ibland för att slå igen den och gå därifrån, sen efteråt när han inte är i sån "konsentrerad form" eller vad man ska säga, då är han faktiskt lite småkul ^^

Sen Bellatrix Lestrange också. Voldemort är ju knappt mänsklig, och han är som han är. Malfoys är bara smarta/fega och ställer sig på Voldemorts sida bara för att de tror att han kommer vinna. Men Bellatrix, hon är värsta läskig, hur kan man avguda Voldemort lixom?

Annons:
MissInAction
7/21/11, 7:25 PM
#35

Som flera av er andra säger jag Umbridge!! Följt av Pettigrew och Lockham.
Fast det finns en person som jag faktiskt avskyr ännu mer, för en sak han gör i sista boken, och det är Voldemort! Skrikandes

Håller med er som tycker att Ginny är ganska tråkig.. och Harry kunde ha fått mycket bättre!! Mig tex. hahhaha Oskyldig fast nä, varför inte Luna liksom?? Nåja..


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

funnybunnykanin
7/23/11, 4:47 PM
#36

Jag skulle nog säga … gud det är svårt. Skulle nog säga Umbrige.

Saltvatten

WillowsEpona
7/25/11, 9:00 PM
#37

Dolores Umbridge

Eurore
7/28/11, 3:39 PM
#38

Varför tycker ingen om Gyllenroy Lockman han är stört skön haha.
Cho Chang, Ginny Weasley, Harry Potter och Umbridge

pigelina
7/28/11, 11:31 PM
#39

Jag gillar minst Lockman, Lucius Malfoy, Lavendel, Umbridge och skeeter :P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

lord lucius of the dark
8/24/11, 9:57 PM
#40

lockman,potter och tvilingarna hatar jag!

bellatrix,pilus,severus och voldemort älskar jag!

lord lucius of the dark
8/24/11, 9:59 PM
#41

jag tycker att bellatrix och tonår voldemort är shexy!;)

Annons:
Ribessa
8/27/11, 12:13 AM
#42

Jag totalt avskyr Lockman. Sånna som han alltså.. Usch fy blä.

Men jag gillar inte heller Ginny, och har alltid varit lite missnöjd med att det med Ginny som Harry slutade tillsammans med.. :) Tycker hon är tråkig.. Hahah. :)

Sary
9/6/11, 8:56 PM
#43

Griphook.

CaithSith
9/8/11, 11:58 AM
#44

Jag gillar faktiskt voldemort ^^

vaanjja
9/9/11, 8:00 AM
#45

Jag gillar inte Mundungus Fletcher! stör typ ihjäl mig på honom.

Ribessa
9/10/11, 10:03 AM
#46

Jag kom på en till jag verkligen inte gillar! (Hehe läser ju Fången från Azkaban nu!) .. och det är Faster Marge!

En vidrig tant. :(

vaanjja
9/10/11, 10:41 AM
#47

#46 ja, faster Marge är grymt störande hon med ! dock skulle itne fången från azkaben vara lia bra utan henne :)

#44 du gillar oldemort? jag älskar voldemort! :D alltså, inte på det viset att jag tycker att han gör bra saker, men inet Harry Potter tan voldemort och hans idiotiska syn på världen och patetiska kommentarer.

mieevnice
9/12/11, 8:54 PM
#48

Dolores Umbridge, Rita Skeeter, Gyllenroy Lockman & Lavender Brown!

Annons:
Loveradio
9/23/11, 4:18 PM
#49

Voldemort…

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Mikaela120
11/11/11, 5:44 PM
#50

Håller med många andra Lockman och Umbrigde, så fort jag ser henne så blir jag typ "MÅSTE DÖDA HENNE" inte bokstavligen men blir rasande.

TerriZue
11/13/11, 8:58 PM
#51

Lockman, Percy och Fudge, gillar ingen av dem.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Cafesinner
11/15/11, 7:27 PM
#52

Umbridge är värst, iek. Gillar inte Percy heller men finns många som man inte gillar… hon kmr alltid vara den jag vill strypa.

[Jounapä]
1/27/12, 8:35 PM
#53

Jag stör mig mest på Dolores Umbridge och Cho Chang xD Lockman tycker jag inte är störande precis men när jag läser om honom eller nåt han säger, typ när han misstolkar Harry osv, så blir det lite "men ååå… xD". Asså han är en person jag LOLar åt Tungan ute

ThreeStars
1/27/12, 11:03 PM
#54

umbridge och fudge! utan tvekan

Felicitas_
1/28/12, 12:43 PM
#55

Dom jag stör mig på Umbridge, Rita Skeeter och Lavender Brown

Annons:
Linneaundulat
1/30/12, 9:31 PM
#56

Umbridge,Rita Sceeter,Qurell (Stavning rätt?) och Peter Pettigrue

Dem är riktigt störiga utan tvekan!!!

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Upp till toppen
Annons: