Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 3163 ggr
LaSadie
3/19/11, 6:39 PM

Presentation av värd och medarbetare

Tänkte att vi som är värd och Medarbetare på sidan ska presentera oss lite snabbt Skrattande

Börjar med moi!

Jag heter Anna och är alltså värd här på HP.ifokus. Jag är kanske inte den största beundraren av Harry Potter utan mer "normal fan" Glad, men märkte att det fanns en förfrågan efter sidan på Twilight.ifokus.
Visste sedan tidigare att det fanns en olanserad HP.ifokus och tog alltså över sajten för att lansera den för oss som gillar Harry Potter Glad
Jag är snart färdig utbildad Folkhälsovetare och föder upp kattrasen Norsk Skogkatt Skrattande

Annons:
[Ebfotograf]
3/19/11, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag heter Elinore och är 14 år och jag är Medarbetare här på HP.iFokus. Jag är en av de största beundrarna av Harry Potter och har alltid älskat både böckerna och filmerna. Man kan säga att mitt liv består av Harry Potter och det älskar man såklart ;)

Jag jobbar som fotograf på fritiden och har ett väldigt stort hundintresse, jag har just nu en blandrashane som heter Diablo här hemma.

TerriZue
3/21/11, 4:00 PM
#2

Jag heter Mimmie och är 22 år. Jag är Medarbetare på HP.ifokus. :)

Jag jobbar på ett byggföretag som heter KP-bygg men jag söker annat jobb (eller, helst av allt vill jag utbilda mig).På fritiden ser jag till att träna, träna, träna och så brukar jag försöka hinna med att träna lite grann också. :P Om det var möjligt skulle jag aldrig sova och se till att röna de timmar som man annars brukar tillbringa i sängen (ja, jag är träningsnarkoman :P). Tyvärr kan jag ju inte träna oavbrutet, så när jag inte tränar umgås jag med min pojkvän, syster och vänner, läser eller skriver. :)

Jag har även ett litet husdjur, en lite fluffboll (lejonhuvad kanin) som heter Nicko och är mattes lilla ögonsten.

Jag är beroende av apelsiner och te och jag älskar det mesta som är rosa. :)