Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 3163 ggr
LaSadie
3/19/11, 6:39 PM

Presentation av värd och medarbetare

Tänkte att vi som är värd och Medarbetare på sidan ska presentera oss lite snabbt Skrattande

Börjar med moi!

Jag heter Anna och är alltså värd här på HP.ifokus. Jag är kanske inte den största beundraren av Harry Potter utan mer "normal fan" Glad, men märkte att det fanns en förfrågan efter sidan på Twilight.ifokus.
Visste sedan tidigare att det fanns en olanserad HP.ifokus och tog alltså över sajten för att lansera den för oss som gillar Harry Potter Glad
Jag är snart färdig utbildad Folkhälsovetare och föder upp kattrasen Norsk Skogkatt Skrattande

Annons:
[Ebfotograf]
3/19/11, 6:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag heter Elinore och är 14 år och jag är Medarbetare här på HP.iFokus. Jag är en av de största beundrarna av Harry Potter och har alltid älskat både böckerna och filmerna. Man kan säga att mitt liv består av Harry Potter och det älskar man såklart ;)

Jag jobbar som fotograf på fritiden och har ett väldigt stort hundintresse, jag har just nu en blandrashane som heter Diablo här hemma.

TerriZue
3/21/11, 4:00 PM
#2

Jag heter Mimmie och är 22 år. Jag är Medarbetare på HP.ifokus. :)

Jag jobbar på ett byggföretag som heter KP-bygg men jag söker annat jobb (eller, helst av allt vill jag utbilda mig).På fritiden ser jag till att träna, träna, träna och så brukar jag försöka hinna med att träna lite grann också. :P Om det var möjligt skulle jag aldrig sova och se till att röna de timmar som man annars brukar tillbringa i sängen (ja, jag är träningsnarkoman :P). Tyvärr kan jag ju inte träna oavbrutet, så när jag inte tränar umgås jag med min pojkvän, syster och vänner, läser eller skriver. :)

Jag har även ett litet husdjur, en lite fluffboll (lejonhuvad kanin) som heter Nicko och är mattes lilla ögonsten.

Jag är beroende av apelsiner och te och jag älskar det mesta som är rosa. :)

Jag är väl ett lite halvgalet HP-fan. Jag dyrkar ärligt talat böckerna men jag ser till att läsa annat också, så all min tid tas inte upp av Harry Potter. Jag är en av dem som verkligen älskar böckerna men verkligen hatar filmerna, jag tycker dte är tragiskt att de kan sabba en så bra historia.

Tja, det beskriver väl mig i stora drag.. hoppas man inte framstår som alltför knäpp. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Peppe
4/26/11, 12:31 PM
#3

oj vad sen jag var…

Jag heter Frida och är nyss fyllda 20 år. Har ännu inte hunnit besöka systemet, men får kanske bli en visit innan valborg?

Just nu är jag arbetslös (eller arbetssökande som det heter..). Tog studenten förra året och bestämde mig för att ta ett sabbatsår, vilket jag är i full gång med ;) i höst blir det dock återigen skolbänken för min del, helst på farmaceutprogrammet men i värsta fall på komvux.

All min lediga tid jag har nu spenderar jag med min sambo och mina djur. Har en häst som kallas Blacky och en hund som kallas Hugo. Däremellan klämmer jag in lite HP, läser just nu goblet of fire igen, har läst böckerna väldigt många gånger (närmare 200 ggr totalt) men har inte läst så mycket på sista tiden så kände att en uppdatering var på sin plats :)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[hehlenaaa]
5/22/11, 8:17 PM
#4

Jag Heter Helena och har nyss blivit medarberare här på HP.ifokus. Jag går just nu andra året på gymnasiet här uppe i Luleå.

Jag är inte av den traditionella HP-fansorten (med andra ord- jag växte aldrg upp med HP som godnattsaga varje kväll) utan det var inte förrän för ca 1,5 år sedan som jag verkligen fick upp ögonen för denna magiska värld. Nu har jag läst böckerna sisådär 3521 gånger och sett filmerna minst lika många gånger.

Den stora favoriten av både film och bok är såklart Fenixorden och just nu ser jag självklart fram emot att DH part 2 kommer ut på bio- trots att det innebär slutet på en underbar historia!

Jag hoppas att jag kan tillföra detta forum något nytt och fräscht :)

[Sniff]
5/23/11, 4:32 PM
#5

Jag heter Signe, jag är 15 år och bor någonstans i Västerbotten. Jag slutar snart nian och hoppas komma in på ett trevligt gymnasium. Jag har just nu två hamstrar, tillsammans med mina syskon, en katt och några fiskar. En hund är eventuellt på gång.

Mitt intresse för Harry Potter började andra gången jag läste första boken, första gången jag läste den förstod jag ingenting alls och läste bara några sidor. Men några år senare fick jag boken och gav den ett nytt försök, och sen dess var jag fast.

 Förutom att läsa är mina intressen djur, att rita och att drömma. Mitt mål (och högsta dröm) i livet är att bo självförsörjande i en liten by i en skog. Leva i frihet, vara en del av naturen.

Yelly Bean
8/13/12, 2:09 PM
#6

Hej hej! Jag har precis tagit över som Sajtvärd för Harry Potter, efter LaSadie. Så jag tänkte att jag kanske ska ta och presentera mig, så att ni har koll på vad jag är för en filur Glad

Jag heter Anna och är född 93, så jag är 19 år. Jag är en väldigt positiv och skämtsam person, vad vore livet utan humor liksom?

I juni tog jag studenten från Media med inriktning Tryckteknik (fast numera ligger det på Industri), och nu i september ska jag börja på bibliotekshögskolan. Det ska bli spännande!

Jag har alltid älskat att läsa, lärde mig läsa innan jag började skolan och har sen dess slukat bok efter bok. Harry Potter böckerna upptäckte jag när jag var 8 år och har aldrig slutat läsa dem. Just nu läser jag Fången från Azkaban för 13:e gången, men den som jag läst flest gånger är 5an, med 15 gånger. (Gillar av någon skum orsak att hålla räkningen på olika saker, det är därför jag vet så exakt, haha.)

Förutom Harry Potter så gillar jag annan fantasy som Sagan om Klanen Otori, Eragon, Twilight Vargbröder och A Song of Ice and Fire. Läser absolut mest fantasy, men det händer att jag blir sugen på annat ibland också, då funkar Millennium serien väldigt bra, och diverse lättsmälta ungdomsböcker.

Utöver läsandet så har jag lite andra intressen också; mina hästar Simsalabim (mammas) och Yelly Bean (min), två underbara araber. Simsalabim köpte min mamma när han var föl och jag var 6 månader gammal. Så jag har verkligen vuxit upp med honom. Yelly Bean är 2 år och född hemma hos oss.
Jag gillar också att skriva. Har inte så mycket tid för det egentligen, men jag har massa bokidéer som bara väntar på att få liv. Att fotografera tycker jag också är kul, fotar väl hellre än bra kanske. Ingen aning, men det är kul i alla fall.

Så, nu hoppas jag att ni har fått veta något nytt om mig (vore ju läskigt annars), och att ni kommer trivas med mig som värd. Är det något ni undrar över eller så, så är det bara att hojta till. Jag är oftast ganska snäll, faktiskt.

(Känns som jag skrev ganska mycket nu, hoppas det inte gör nåt, hoho!)

Annons:
Upp till toppen
Annons: