Annons:
Etikettallmänt
Läst 2546 ggr
Ponnykanin
3/15/11, 9:06 PM

För jobbigt HP-fan? NEJ!

Ibland tycker vissa att man kan bli lite "för" mycket HP-fan. Som om man skulle se någonting eller någon som påminner från något ur Harry Potter, och blir helt galen! Skrattande 
Det är ju så kul, som att starta HP-klubbar, snacka HP på nätet, LEVA som en häxa/trollkarl… osv.
Men när vissa inte tycker att det är kul, och blir arga och säger att "HP suger!" även fast de inte ens läst böckerna, då blir man ju lite ledsen, iaf jag eftersom HP har typ gjort mig till den jag är, liksom… Rynkar på näsan

Har det hänt dig någon gång, att någon blivit sur över din HP-fanighet??

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

Annons:
LaSadie
3/15/11, 9:27 PM
#1

Kanske inte HP men Twilight Glad Min sambo tycker det blir lite mycket med vampyrer Skrattande

[Morfalum]
3/16/11, 11:20 AM
#2

Inte gällande HP, men på andra områden. Ett band The Mars Volta som jag var helt såld på i flera års tid och nästan bara talade om. De har påverkat mitt liv stort precis som harry har påverkat dig tror jag.

Men jag har upplevt det där mycket, folk orkar inte lyssna osv.:P

[Ebfotograf]
3/16/11, 4:41 PM
#3

Det kan aldrig bli för mycket HP, men Twilight-fan överdriver för mycket.

Nästan hela mitt liv består av HP och jag köper saker som varit i filmerna men älskar man något som gör man det ;)

Jag säger hela tiden citat ur HP och jag älskar det :D

[Morfalum]
3/16/11, 6:09 PM
#4

Hahaha sköning :D

Kaninhopp
3/18/11, 8:47 PM
#5

Folk har blivit (mest i skolan) arga på mig för att jag är så galen i HP. Är inte så kul.. Mest för att folket som står brevid mig inte fattar ett ord av vad jag säger då jag fått en helt nytt ordförård av HP-böckerna. Och för att jag kan säga massa namn och ord som tex Måntand, Avada Kedavra (ja, ni fattar), då har de blivit ganska galna för att de inte fattar vad jag säger :/ Tanja(#1) du vet ju hur det är i skolan, säger man nåt med HP är man lite dum i huvet…. :(

Kaninhopp
3/19/11, 7:12 AM
#6

#5 skrev fel det ska vara (#0) till Ponnykanin :)

Annons:
Ponnykanin
3/19/11, 12:48 PM
#7
#5 Helt rätt! ;)

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

Upp till toppen
Annons: