Annons:
Etikettböckerna
Läst 2894 ggr
MiniAndMe
2010-05-03 21:00

Bästa boken??

Kan du välja vilken som är din favorit bok? ;) Det kan näästan inte jag, men faktiskt är 1:an och 7:an de bästa! Om jag måååste välja…. xD

Annons:
Peppe
2010-05-17 01:07
#1

Fenixorden
Dödsrelikerna
Fången från Azkaban
Flammande bägaren
Halvblodsprinsen
Vises sten
Hemligheternas kammare

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Pose-idon
2010-07-08 17:01
#2

Jag kan inte v'älja mellan Dödrelikerna och Halvblodsprinsen. Oskyldig

//Elin

Mareng89
2010-07-08 18:22
#3

Precis, inledningen och avslutningen i en berättelse är ju oftast det som är mest fängslande och då det händer mest grejer (1an, allt introduceras etc och i 7an är hela upplösningen).

"Var dig själv, alla andra är redan upptagna." O.Wilde

MiniAndMe
2010-07-09 12:08
#4

#3- exakt! :P

LaSadie
2011-02-02 03:29
#5

Puttar upp tråden för nya medlemmar Glad

TerriZue
2011-02-02 07:38
#6

Prisoner of Azkaban har alltid varit min favorit eftersom min absoluta favoritkaraktär introduceras i den (ville ej skriva vem, det avslöjar visserligen inte särskillt mycket men vill undvika spoilers helt och hållet :)).

Även Deathly Hollows är en favorit, den höll mig fängslad och jag satt som på nålar rakt igenom. Det händer saker precis hela tiden och det är alltid en sån lättnad när man äntligen når fram till uppgörelsen i en bok/serie. Visserligen kändes det lite bitteljuvt att läsa sista delen, det betydde ju att det verklige var slut när jag tagit mig igenom boken men det kändes ändå mycket bra att få svar på alla frågor. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
Honestyisdead
2011-02-28 18:01
#7

Första boken är ju väldigt speciell, eftersom det är där man får veta det mesta om trollkarlsvärlden och om personerna i böckerna.

bea28
2011-02-28 22:01
#8

Den Flammande Bägaren

Dödsrelikerna

Fenixorden

Fången från Azkaban

Halvblodsprinsen

De vises sten

Hemligheternas kammare

Min lista! :) Vet inte riktigt varför den ser ut som den gör, men det är så jag tycker i alla fall ^^

Upp till toppen
Annons: