01. Böckerna

Bästa boken??

2010-05-03 21:00 #0 av: MiniAndMe

Kan du välja vilken som är din favorit bok? ;) Det kan näästan inte jag, men faktiskt är 1:an och 7:an de bästa! Om jag måååste välja.... xD

Anmäl
2010-05-17 01:07 #1 av: Peppe

Fenixorden
Dödsrelikerna
Fången från Azkaban
Flammande bägaren
Halvblodsprinsen
Vises sten
Hemligheternas kammare

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Anmäl
2010-07-08 17:01 #2 av: Pose-idon

Jag kan inte v'älja mellan Dödrelikerna och Halvblodsprinsen. Oskyldig

Anmäl
2010-07-08 18:22 #3 av: Mareng89

Precis, inledningen och avslutningen i en berättelse är ju oftast det som är mest fängslande och då det händer mest grejer (1an, allt introduceras etc och i 7an är hela upplösningen).

Anmäl
2010-07-09 12:08 #4 av: MiniAndMe

#3- exakt! :P

Anmäl
2011-02-02 03:29 #5 av: LaSadie

Puttar upp tråden för nya medlemmar Glad

Anmäl
2011-02-02 07:38 #6 av: TerriZue

Prisoner of Azkaban har alltid varit min favorit eftersom min absoluta favoritkaraktär introduceras i den (ville ej skriva vem, det avslöjar visserligen inte särskillt mycket men vill undvika spoilers helt och hållet :)).

Även Deathly Hollows är en favorit, den höll mig fängslad och jag satt som på nålar rakt igenom. Det händer saker precis hela tiden och det är alltid en sån lättnad när man äntligen når fram till uppgörelsen i en bok/serie. Visserligen kändes det lite bitteljuvt att läsa sista delen, det betydde ju att det verklige var slut när jag tagit mig igenom boken men det kändes ändå mycket bra att få svar på alla frågor. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Anmäl
2011-02-28 18:01 #7 av: Hera

Första boken är ju väldigt speciell, eftersom det är där man får veta det mesta om trollkarlsvärlden och om personerna i böckerna.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.