Annons:
Etikettfilmerna
Läst 2956 ggr
MiniAndMe
5/3/10, 9:01 PM

Bästa filmen??

Och självklart, vilken är din favorit film av de som finns? Min är 1:an och 4:an! x) Men ÄLSKAR alla ändå…. :)

(hoppas jag la det i rätt grupp….)

Annons:
Peppe
5/17/10, 1:05 AM
#1

mina favoriter är nog samma, 4an av nån anledning jag inte minns just nu men det är säkert en bra anledning! 1an för att Dumbledore var så mycket bättre där, dom gick i trollkarlsklädnader och bar hatt osv osv. mer Hogwarts än i de senare filmerna! =)

sämst är 3an! sååå besviken, jag som älskar den boken =(

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Mareng89
7/7/10, 3:18 PM
#2

Håller med om att film 3 gjorde en lite besviken. Jag älskade verkligen kapitlet om när han kommit till Läckande Kitteln och utforskar diagongränden men inget av det fanns ju med i filmen. Likaså syntes inte Godisbaronen lika tydligt som jag sett den i huvudet då jag läste ;)

"Var dig själv, alla andra är redan upptagna." O.Wilde

Pose-idon
7/8/10, 5:02 PM
#3

Hehe, jag tycker bäst om tredje filmen. Tungan ute

//Elin

[Wera]
1/13/11, 10:28 PM
#4

Mina är läätt 6:an och 7:an!

Peppe
1/20/11, 6:11 PM
#5

Jag har inte sett dödsrelikerna än FörvånadFörvånadFörvånad har sett alla filmerna på premiären på bio, men denna missade jag helt pga jobb, får vänta tills den kommer på DVD Gråter

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

IsabelleJ
1/21/11, 7:36 PM
#6

Det blir bara mer och mer dramatik i filmerna, såg dödsrelikerna förra veckan, kändes jätteskumt att dom inte var i hogwarts en enda gång. Kändes inte riktigt som Harry Potter längre. Men den var ju grym för det! Fick mig ibland ett gott skratt, haha dom är för roliga.

Men min favorit är faktiskt Fången från Azkaban. Varför vet jag inte, jag gillar musiken i den, den är liksom mer mystisk än dom andra filmerna tycker jag. Sen gillar jag också Den flammande bägaren väldigt mycket, även där dels för musiken, och tävlingen och balen! Tycket balen är jättefin verkligen.

Nästan alla filmerna har sitt eget lilla "musiktema".

Annons:
bea28
1/21/11, 10:05 PM
#7

Min favorit är Hemligheternas kammare (fast 6 och 7an är också riktigt bra! :) ) som är den sista filmen med en bra Dumbledore, jag gillar inte alls Gandalf-snubben som spelar i dom andra filmerna :( och så tycker jag att lite av den här mysiga magin som finns i böckerna försvann i film 3-5.

MoaL
1/22/11, 4:47 AM
#8

Senaste filmen, lätt. Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Dilizi
1/22/11, 10:30 AM
#9

4:e och 7:e filmen, 4:e tror jag jag har sett runt 20ggr Skäms.

/Emilia

[Ebfotograf]
3/8/11, 5:32 PM
#10

5an och 7an är min favorit men jag älskar alla! :)

EbbaB
3/9/11, 9:40 PM
#11

Jag tycker nog bäst om den senaste filmen, men det kan nog bero på att jag tycker den boken är bäst ;)  Men jag tycker att alla filmer är grymt :)

Kaninhopp
3/13/11, 9:16 PM
#12

Tycker 1,2,3,5,6 och 7 haha :) 4 är så sämst! Men 1,3 och 7 är bäst

Ponnykanin
3/14/11, 12:30 AM
#13

Håller med Ms. Kaninhopp/Moony!<3

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

Annons:
MoaW
3/14/11, 11:02 PM
#14

2an är min favorit Glad men har typ inte hittat nån som håller med mig än Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

chade
3/15/11, 3:15 PM
#15

Jag tycker alla är bra! fast 3an var ju lite sådär på grund av några anledningar, men funkar fortfarande att titta på :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

pigelina
3/15/11, 6:59 PM
#16

Mina favoriter är 5an, 7an och 3an,

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Ponnykanin
3/15/11, 9:23 PM
#17

Jag gillar 1, 2, 3, 6, och 7:an bäst! :D

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

Arkan
3/17/11, 1:28 PM
#18

Gillar verkligen den nya filmen. Det var rent av skönt att slippa se dem knata omkring på Hogwarts! Allt var så annorluna och främmande på något sett. Nya kulisser, nytt nytt nytt över allt och de va sjukt spännande.

Tyckte också att de unga skådespelarna hade tagit ett stort steg frammåt och vågade ta för sig mer. Tyckte framför allt att Rupert hade vågat släppa sargen yttligare lite mer och hans utbrott på Harry va ju så jäkla bra. Jag är ypperligt nöjd med den filmen och den andra delen kommer antagligen vara lika bra. Ett grymt avslut på Harry Potter serien.

[HarryPotterKaniner]
3/17/11, 7:38 PM
#19

Sista kan jag säga utan att tveka!

Upp till toppen
Annons: