Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 5599 ggr
TerriZue
1/23/11, 4:13 PM

Vilken karaktär?

Ja, liknande trådar finns på andra sajter men självklart måste vi ha en här på HP.ifokus också. :)

Vilken karaktär i Harry Potter-serien känner ni att ni att ni liknar mest? Utseende eller personlighet spelar ingen roll. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
MoaL
1/29/11, 2:41 PM
#1

Hermione. Jag följer regler och är lika ansvarsfull som hon. Däremot är jag ingen plugghäst, men skulle jag få komma till Hogwarts och plugga trolldom så kan ni ger er den på att jag skulle plugga tills ögonen blödde. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

LaSadie
1/29/11, 2:52 PM
#2

Jag är som Ron tror jag främst Glad

Honestyisdead
2/28/11, 6:01 PM
#3

Ron

[Tassy]
2/28/11, 10:58 PM
#4

Hermione

[Ebfotograf]
3/8/11, 5:35 PM
#5

Jag vet faktiskt inte rikigt, jag är lik Harry, Hermione och Ron på olika sätt. Så jag måste faktiskt svara alla tre.

EbbaB
3/9/11, 9:52 PM
#6

Jag skulle nog säga att jag är mest lik Ron :)

Annons:
Ponnykanin
3/14/11, 1:00 AM
#7

Harry och jag är väldigt lika, men jag är kanske lite för skämtsam och busig för att vara en komplett "Harry". :)

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

[YlvaP]
3/14/11, 3:50 PM
#8

Ron skulle jag också se mig själv som.

MoaW
3/14/11, 11:00 PM
#9

hermione för att jag är nördig, eller luna för att jag är virrig Flört eller hagrid för att jag älskar djur Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

godisgrisen
3/15/11, 6:37 PM
#10

Hagrid jag är lika djurtokig som han.

pigelina
3/15/11, 7:02 PM
#11

Harry tror jag nog för jag smyger gärna ut på nätterna och följer inte alltid alla regler, och ligger nog på samma nivå som han i skolan oxå:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Paulinaborg
3/18/11, 5:08 PM
#13

Jag tror jag är mest lik Hermione och Ron, typ nån blandning av dom två ;)

Annons:
[NoOrdinaryGirl5]
7/14/11, 9:16 PM
#14

En blandning av Sirius och Ginny =)

Är väldigt skämtsam som Sirius, beskyddande över mina vänner och skulle göra allt för de. Tar lättsamt på saker och ting. Men är lite av en hycklare, … ni vet .. gör som jag säger inte som jag gör elr hur den nu går. Och kan bli fruktansvärt arg som Ginny =)!

Author7
7/18/11, 1:58 AM
#15

En blanding mellan Luna, Ron och Hermione. luna =utseende ,tror på saker och dagdrömmer , Ron = skämtar oftar och är rolig och snäll. Hermione = plugghäst och ansvarsfull :)

Medarbetare för Days of our lives

Azmaria
7/19/11, 3:25 PM
#16

Luna, en självklarhet. Jag är nästan lika "borta" och random som hon är till personlighet, plus att man endå vet vad hon talar om" vilket jag också gör, men många tolkar mig som konstig,annorlunda…och, jaa, you name it.

Så jag blev väldigt glad och kände igen mig när Luna dök upp i HP serien. ;)

Skulle jag dock gå i Hogwarts…så skulle jag också påminna om Seamus. eftersom jag har en förmåga att faila och få saker o explodera. vilket jag gjorde på kemi lektionerna i min skola, Haha.. xD

Make Pasta not War, Vee~

MissInAction
7/19/11, 7:49 PM
#17

Har funderat länge på den här fråga så därför har jag inte vågat svara tidigare Tungan ute Jag tror dock att jag skulle vara en mix av Severus Snape och Minerva McGonagall.
Hon är ju tuff, eller lite sträng, och rättvis. Och vill elevernas bästa. Sedan är hon också vänlig och.. hmm, omhändertagande? när någon behöver det.
Han är lite av en enstöring som gärna fördjupar sig i sina egna intressen, även de lite mörkare och mystiska. Och när han älskar någon så älskar han verkligen. Han är lojal mot de som han anser förtjänar det och står vid sitt ord. <3 Ja, så känner jag mig Skrattande Eller förresten, jag har nog en liten hint av Moaning Myrtle också eftersom jag ibland kan vara lättstött och tjurig xD


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

funnybunnykanin
7/23/11, 4:51 PM
#18

En blandning av Neville, Luna och Cedric. Tror jag ^^

Saltvatten

[pienkvlieendekoei]
7/31/11, 6:23 PM
#19

Ginny. :)

imoon
8/1/11, 5:55 PM
#20

Luna Lovegood, helt klart.

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: