Grattis Hermione!
Idag fyller Hermione Granger 34 Ă„r đ„ł đș
Hoppas att ni alla firar med att lĂ€sa nĂ„gon intressant bok eller kanske öva pĂ„ trollformler đ
Maria, sajtvÀrd pÄ Ryssland , medarbetare pÄ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Försökte komma pĂ„ ett favoritminne med henne ur böckerna, men oj det finns sĂ„ mĂ„nga! â„
Obs liten spoilervarning om du inte lÀst sista boken.
Men jag kan vĂ€l ta ett bara dĂ„ och det Ă€r i sista boken nĂ€r hon bestĂ€mmer sig för att fortsĂ€tta leta horrokruxer med Harry nĂ€r Ron blir tjurig och drar dĂ€rifrĂ„n. Det visar ganska mycket vilken stark mĂ€nniska hon Ă€r, tycker jag đ
Har ni nÄgra favoritminnen?
Maria, sajtvÀrd pÄ Ryssland , medarbetare pÄ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
NÀr hon slÄr till malfoy ;)
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Grattis Hermione! đ„łâ€ïž
Min vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/
Mvh Linnea
Grattis Hermione! đđșđ„ł
Jag har nog samma favoritminne som du, och under den perioden i Flammande BĂ€garen nĂ€r Ron var sur pĂ„ Harry. đ
NÀr Hermione sÀger i philsophers stone "I will go to bed before someone of you came up with another clever idea which get us killed - or worse expelled"
Mvh Linnea
Ă hh! Finns sĂ„ mĂ„nga bra grejer Hermione gjort, men gillar nog mest nĂ€r hon blir förbannad pĂ„ Trelawney i Divination Class och drar dĂ€rifrĂ„n, eftersom det inte Ă€r ett Ă€mne man kan plugga sig till nĂ„got i! đ
Grattis!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!