Harry Potter iFokus

Harry Potter

Etikett: karaktÀrerna
LĂ€st 1379 ggr
MissInAction
5

Grattis Hermione!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller Hermione Granger 34 Ă„r đŸ„ł đŸŒș

Hoppas att ni alla firar med att lĂ€sa nĂ„gon intressant bok eller kanske öva pĂ„ trollformler đŸ˜ƒ

Maria, sajtvĂ€rd pĂ„ Ryssland , medarbetare pĂ„ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1

Försökte komma pĂ„ ett favoritminne med henne ur böckerna, men oj det finns sĂ„ mĂ„nga! ♄
Obs liten spoilervarning om du inte lÀst sista boken.

Men jag kan vĂ€l ta ett bara dĂ„ och det Ă€r i sista boken nĂ€r hon bestĂ€mmer sig för att fortsĂ€tta leta horrokruxer med Harry nĂ€r Ron blir tjurig och drar dĂ€rifrĂ„n. Det visar ganska mycket vilken stark mĂ€nniska hon Ă€r, tycker jag đŸ™‚

Har ni nÄgra favoritminnen?

Maria, sajtvĂ€rd pĂ„ Ryssland , medarbetare pĂ„ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ljusa
2

NÀr hon slÄr till malfoy ;)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Linneaundulat
2

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Grattis Hermione! đŸ„łâ€ïž

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

Mvh Linnea

Yelly Bean
0

Grattis Hermione! đŸ˜ƒđŸŒșđŸ„ł

Jag har nog samma favoritminne som du, och under den perioden i Flammande BĂ€garen nĂ€r Ron var sur pĂ„ Harry. đŸ™‚

//Anna, sajtvĂ€rd för Harry Potter 

annanykom.blogg.se Blomma bokbabblaren.blogspot.com

Cola&Bacardi
0

NÀr Hermione sÀger i philsophers stone "I will go to bed before someone of you came up with another clever idea which get us killed - or worse expelled"

Mvh Linnea 

[Kavring]
1

Åhh! Finns sĂ„ mĂ„nga bra grejer Hermione gjort, men gillar nog mest nĂ€r hon  blir förbannad pĂ„ Trelawney i Divination Class och drar dĂ€rifrĂ„n, eftersom det inte Ă€r ett Ă€mne man kan plugga sig till nĂ„got i! 😂

Blodfot
0

Grattis!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!