Annons:
Etikettnågot-du-undrar
Läst 945 ggr
[unicarl]
11/12/16, 10:15 AM

Scorpius+Albus=sant

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Hej! För det första vet jag inte om detta är rätt kategori men vi kör ändå! Jag har nyss läst ut Harry Potter and the cursed chikd på Engelska, Jag känner en liten irritation över att J.K. Rowling och de två andra som skrev boken inte gjorde Scorbus (Scorpius och Albus) till et par xD 

Jag har aldrig varit den som shippat par. Men dessa två shippar jag så enormt mycket så jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vet att det är många som även shippar Scorpius och Rose men själv tycker jag att Rose var med för lite i boken för att de skulle kunna bli ett par.

I boken finns det en del ganska fina dialoger mellan dem som för mig tyder på mer än en vänskapsrelation, Några av dessa lägger jag till som bilder!

Tycker ni att detta är queerbating? Om ni inte vet vad det är googla. 

Finns det fler som shippar dem och vad tror ni skulle hända mellan dem om det kom en till bok? 

Jag är så fruktansvärt beroende av dem att jag skriver en fanfiction, är det något ni skulle vilja läsa och isåfall ska jag dela den här?

Annons:
zimm
11/12/16, 7:40 PM
#1

Jag shippar dom också. Skulle gärna vilja läsa en fanfiction efter jag läst boken🙂.

Medarbetare på

Star Wars

Upp till toppen
Annons: