Annons:
Etikettfilmerna
Läst 2756 ggr
Blanksteg
3/24/13, 7:58 PM

Hur ofta ser ni på Harry Potter-filmerna?

Som rubriken, hur ofta ser ni på Harry Potter-filmerna?

Jag ser på alla filmer kanske var tredje vecka! Och än har jag inte tröttnat ett dugg :)

Annons:
[Sniff]
3/24/13, 8:05 PM
#1

Jag brukar inte se filmerna så ofta, för jag gillar dem inte så mycket😛 Men böckerna läser jag flera gånger varje år!

Cola&Bacardi
3/24/13, 8:07 PM
#2

Brukar se om alla regelbundet, vet dock inte exakt hur ofta :)

Mvh Linnea 

chade
3/24/13, 10:08 PM
#3

Det går lite i vågor, gillar att ha dem som ''somna till'' filmer, händer ofta att jag drömmer om HP då haha!

Men nu senaste månaden har jag tittat på på dem rätt mycket :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Yelly Bean
3/25/13, 7:20 AM
#4

Nu har jag inte sett dem så mycket. Men den sommaren för 11 år sedan när jag fick första filmen såg jag den varje dag, utan undantag. Ibland till och med två gånger. Haha! Men jag har i alla fall sett de andra filmerna så många gånger att jag har tappat räkningen. 

Böckerna läser jag i alla fall en gång om året, eller mer 🙂

JustRobin
3/25/13, 4:15 PM
#5

Jag ser filmerna väldigt regelbundet! Tur att jag har en sambo som är lika besatt av HP som jag 😃dock har jag inte läst böckerna lika mycket som jag borde! Men det blir det ändring på nu 😉

Blanksteg
12/9/14, 8:56 PM
#6

Det här börjar gå ur styr! Numera ser jag på filmerna ca en gång i veckan. Och så lyssnar jag på ljudböckerna varje kväll när jag ska sova. :P

Jag skippar dock oftast The Order of the Phoenix, då jag inte klarar av när ***** dör. Min favorit är The Half Blood Prince och The Goblet of Fire.

Annons:
Yelly Bean
12/9/14, 9:09 PM
#7

#6 Haha känner igen det där! Kan ha perioder där jag liksom bara grottar ner mig i någon slags galenskap… knarkar Harry Potter i alla former. Men sen har jag perioder då jag inte gör något alls typ, men det krävs inte mycket för att trigga igång galenskapen igen 😛

Btw, det är ju så otroligt mysigt att lyssna på ljudböckerna! Lyssnar du på de engelska med Stephen Fry? Älskar hans uppläsning. ❤️

Blanksteg
12/9/14, 9:14 PM
#8

Haha ja, min galna Potter-period har pågått väldigt länge nu dock! Flera månader :P Undrar när jag till slut kommer tröttna… Den dagen den sorgen :P

Ja, eller hur! Det är som att jag inte kan somna utan dem :) Ja, det är Stephen Fry jag lyssnar på :) Jag har lyssnat på Jim Dale också, men Fry är bättre :)

Yelly Bean
12/9/14, 9:52 PM
#9

Haha, jag kommer nog aldrig sluta komma tillbaka till de perioderna. 😛

Jag har inte lyssnat på Dale, men har hört att de flesta föredrar Fry, och själv älskar jag honom så ja. Kommer fortsätta lyssna på hans. Underbart! ❤️

[Lollo 97]
12/10/14, 7:08 PM
#10

Ofta är det enda jag kan säga. Är ett stort fan av filmerna och  Daniel 😍

Blanksteg
12/10/14, 7:14 PM
#11

Jag tycker mest om Snape :) Hade velat se en film eller läsa en bok ur hans perspektiv.

Yelly Bean
12/13/14, 7:00 AM
#12

#11 Jag med! *räcker upp handen*

Blanksteg
12/13/14, 1:45 PM
#13

Ser på Sense and Sensibility (1995) nu, och det känns nästan konstigt att se Alan Rickman i rollen som Brandon när man är så van med hans karaktär Snape :P

Annons:
Blanksteg
1/6/15, 2:01 PM
#14

Stephen Fry låter faktiskt nästan precis som Hagrid :)

Potatisen
1/11/15, 12:46 PM
#15

Jag ser inte filmerna så ofta som jag gjorde för några år sedan, nu kommer skola, böcker, manga, anime och tv-serier emellan. Men jag och mina kompisar har maraton minst två gånger om året.

[MARWAKE]
1/11/15, 1:33 PM
#16

Gillar än sålänge böckerna bättre :P De har ju bytt ut Dobby mot Neville i Den Flammande bägaren när han ger Harry gälgräs :c

Blanksteg
1/11/15, 1:36 PM
#17

Ja, gillar också böckerna bättre :) Hade önskat att Kreacher hade fått en större plats i näst sista filmen, som i boken.

Yelly Bean
1/12/15, 3:35 PM
#18

#16 och #17 Ja, det är tråkigt att alferna får mindre tid i filmerna än vad de har i böckerna. 😕 Hade velat att Winky var med i filmerna också.

[Filurkatten]1
1/12/15, 4:10 PM
#19

Jag tittar på någon av filmerna lite då och då. Blir oftast fjärde, femte eller sjätte filmen då de är mina favoriter. Det blir några gånger på ett år faktiskt, trots att man redan sett dom så många för de är ju så bra 😃

[MARWAKE]
1/12/15, 7:49 PM
#20

#18 Mm jag hade pckså velat det

Annons:
moawist
1/21/15, 10:20 AM
#21

minst 5 gånger om året har jag Harry Potter marathon!

Blanksteg
6/16/16, 10:55 PM
#22

Jag ser fortfarande på filmerna minst en gång i veckan, och lyssnar på ljudböckerna nästan varje kväll…

Upp till toppen
Annons: