Annons:
Etikettfanfiction
Läst 4645 ggr
Timmorn
1/26/13, 9:45 PM

Länktips fanfiction

Haha tänkte bara ge lite tips, vet inte om det finns redan.

Jag har läst fanfiction på internet sedan jag var 13(är nu 22)

Jag älskar en bra skriven Harry Potter fanfiction och många är precis lika bra som böckerna. Dock har jag alltid läst på engelska och jag känner att jag klarar inte av att läsa de på svenska det blir så fel i mitt huvud. Oftast spelar det ingen roll vilka som paras ihop, bara den är bra skriven. Men jag sitter och hurrar för Draco och Hermione för jag har hittat så otroligt bra skrivna där och fastnat.

www.dramione.org Otroligt bra man kan välja vilken genre man gillar bäst och gå vidare därifrån

klassiska fanfiction.net + hehe adultfanfiction.net

dhr.accio.nu

Och några favoriter bland författare är Marmalede Fever, Rumaan, margot le faye, Akasha the kitty. Äh plus typ miljoners till, men det är ju en början

Fortsätt gärna ge länktips, både på författare, historier och hemsidor!

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
Yelly Bean
1/28/13, 5:24 PM
#1

Åh tack! Har tänkt fråga om någon vet om bra sidor eller så, har knappt läst nån fanfiction förr, så det var jättetrevligt med länktips! Skrattande

Timmorn
1/28/13, 9:13 PM
#2

Varsegod :D Man blir helt otrligt fast faktiskt!

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

MissInAction
1/28/13, 9:47 PM
#3

Är själv ingen större FF-läsare. Jag är mer en som gillar att kolla videos Tungan ute
Men jag har ändå några tips på FF som jag vet att många uppskattar!

En är av en tjej som skrivit om böckerna ur Snapes perspektiv. Och jag tror att hon tyvärr bara har skrivit, eller åtminstone lagt upp, till och med bok 4. Vet inte om mer är påväg eller inte. Här hittar man storyn.
Och här är hennes Facebook-sida, även den verkar vara övergiven Rynkar på näsan

Nästa tips är en sida med FF tillägnade Snape/Harry i olika relationer, Potions and Snitches. Blood Magic av Gatevway lär vara ruskigt bra, har jag hört.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
1/29/13, 5:55 PM
#4

#3 Oj! Skriver hon trovärdigt och så då? Alltså jag menar så man föreställer sig att Snape är? Vill inte ge mig in och läsa nåt där han framställs som en "tyck syns om mig-person" ^^

MissInAction
1/29/13, 9:48 PM
#5

#4
Det kan jag inte svara på då jag inte själv har läst den! Men jag har ju följt hennes FB-sida när hon var aktiv och folk skrev alltid att det var så bra och att de längtade efter nästa kapitel Glad

Om du har FB kanske du kan hoppa in på sidan och se om du hittar några ledtrådar bland posterna och kommentarerna!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
1/29/13, 9:52 PM
#6

#5 Oh, det ska jag göra! Glad

Annons:
Glimfeather
2/1/13, 11:27 PM
#7

Är just nu fast i Chasing the sun :) http://m.fanfiction.net/s/7413926/1/ Bok 5,6 & 7 ur Hermiones och Snapes perspektiv.

Yelly Bean
2/2/13, 9:33 AM
#8

Det verkar ju finnas hur mycket som helst x3

Glimfeather
2/2/13, 11:39 AM
#9

Ja! Innan dennhär läste jag den här. Också helt ok! http://m.fanfiction.net/s/7236249/1/Untouched Kan rekommendera den här sidan http://sevandhermione.tumblr.com/post/16608736592/recommended-snape-granger-fanfiction

Yelly Bean
2/3/13, 11:12 AM
#10

#9 Najs! Får sätta mig med dem när jag har tid, Skrattande

Upp till toppen
Annons: